ماسک سه بعدی, ماسک سه لایه, ماسک کودک, مقالات آموزشی

راهنمای خرید ماسک تنفسی

ماسک سه لایه بهنومد

راهنمای خرید ماسک تنفسی

راهنمای خرید ماسک تنفسی: جهت مشاوره و خرید به صورت جزئی و عمده می‌توانید به سایت بهنومد مراجعه نموده یا با شماره ۰۹۱۲۰۴۵۱۴۵۲ تماس حاصل نمایید.

 

فروش عمده ماسک سه لایه ارزان

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش‌های شیوع بیماری‌های عفونی از جمله کرونا و آبله میمونی، انتقال از طریق بزاق و یا ترشحات بینی است. ماسک‌های مختلف از انتقال ترشحات دهان و بینی به اطراف جلوگیری می‌کنند. برای محافظت از خود و دیگران در محیط‌های مختلف باید از بهترین ماسک تنفسی استفاده کرد.

نحوه استفاده صحیح از ماسک تنفسی

قیمت ماسک سه لایه مشکی

پیش از انتخاب و خرید بهترین ماسک تنفسی باید نحوه استفاده صحیح از ماسک را بیاموزیم. حتی بهترین ماسک‌ها، در صورت استفاده نادرست هیچ‌گونه ایمنی به ما نخواهند داد. بنابراین در زمان خرید و استفاده از ماسک‌ها، این نکات بسیار ساده و البته بسیار مهم را در نظر بگیرید:

  • ماسک‌ مناسب باید تمام دهان و بینی شما را به‌صورت کامل بپوشاند. اهمیت این موضوع به ظاهر ساده در این است که نباید هیچ‌گونه هوای بدون فیلتری را در محیط‌های شلوغ استشمام کنیم
  • ماسک‌ مورد استفاده باید حداقل سه لایه داشته باشد.
  • لبه‌های ماسک باید به‌صورت کامل بر صورت شما قرار بگیرند و به‌هیچ عنوان فاصله‌ای با صورت شما نداشته باشند.
  • در زمان استفاده از ماسک، باید بتوانید به‌راحتی نفس بکشید. به همین خاطر از ماسک‌های کتان و یا غیر استاندارد پارچه‌ای استفاده نکنید.
  • از ماسک‌های دارای راه خروجی، فیلتر و سوپاپ‌های غیر استاندارد، استفاده نکنید.
  • شیلدهای صورت علی‌رغم محبوبیت در یک مدت محدود، به‌تنهایی کارایی ندارند. بنابراین به‌صورت مجزا از شیلدها استفاده نکرده و همراه با آن بهترین ماسک تنفسی را نیز استفاده کنید.
  • برای کودکان کمتر از 2 سال از هیچ‌گونه ماسکی استفاده نکنید.
  • ماسک کودکان باید به‌صورت کامل بر روی گونه‌ها و زیر چانه کودک قرار بگیرد و با صورت او فاصله‌ای نداشته باشد.
  • بهترین ماسک تنفسی مناسب کودکان را خریداری کرده و ماسک‌های معمولی را برای آن‌ها استفاده نکنید.

تشخیص ماسک سه لایه اصل و قلابی

در ادامه تست‌های تشخیص ماسک تنفسی سه لایه مرغوب و باکیفیت ارائه شده است.

ماسک سه لایهماسک پنام

آزمایش با آتش

ماسک جراحی از جنس مواد پروپیلنی است که با روش خاص ذوبی تولید شده ( ملت بلون ) پس اگر این لایه در معرض شعله‌ای قرار گیرد آتش نمی‌گیرد و شروع به ذوب شدن می‌کند. اگر این لایه پس از تماس با شعله آتش گرفت، در واقع از جنس مواد پروپیلنی که در ساخت ماسک 3 لایه جراحی به کار میرود، نیست.

آزمایش با آب

خارجی ترین لایه ماسک ضد آب طراحی شده است. اگر با ریختن مقداری آب روی آن شاهد جذب آب بودید یعنی ماسک کیفیت ندارد. بر خلاف خارجی ترین لایه، لایه درونی به خاطر تماس با بزاق و ترشحات دهان خاصیت جذب دارد. اگر ماسک های سه لایه، این ویژگی را نداشتند همواره باید از خیسی لایه درونی آن رنج می‌بردید. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید ماسک شما کیفیت لازم را ندارد و هنگام استفاده پرزدار شده و باعث حساسیت تنفسی خواهد شد.

آزمایش جذب و ذخیره الکتروستاتیک

لایه میانی (ملت بلون) قابلیت ذخیره الکریسته ساکن دارد. این لایه را جدا کرده و به شکل‌های نواری برش دهید و  بررسی کنید که آیا به سطوح استیلی می چسبد یا خیر. در صورتی که نوار ها به سطوحی که دارای بار الکتریکی (مانند استیل) هستند، نچسبند این لایه جزئی از لایه های ماسک جراحی نیست.

تست شمع و چراغ قوه

یکی از معمول‌ترین روش‌های بررسی یک ماسک، استفاده از تست شمع و چراغ قوه است. ماسک خود را به‌شکل عادی استفاده کرده و شمع را خاموش کنید. در یک ماسک خوب و تاثیرگذار، شمع نباید خاموش شود. تست چراغ قوه نیز بدین شکل است که نباید نور چراغ را از میان لایه‌های ماسک ببینید.

برندهای مختلفی در حال حاضر به ساخت ماسک رو آورده‌اند. توصیه می‌کنیم که تا حد امکان، ماسک‌های خود را از فروشگاه‌ها و داروخانه‌های اصلی مراکز شهرها خریداری کنید. هرچند استفاده درست از ماسک‌های معمولی نیز بهترین ایمنی را در اختیار ما خواهند گذاشت و بهترین ماسک تنفسی در صورت استفاده نادرست، هیچ محافظتی برای ما ایجاد نخواهد کرد.

آشنایی با شرکت بهنومد:

شرکت تعاونی بهنومد

شرکت بهنومد دارای نشان سیب سلامت با مجوز ساخت از غذا و دارو است. بهنومد یکی از تولید کنندگان با کیفیت محصولات پزشکی به ویژه انواع ماسک سه بعدی، ماسک سه لایه، ماسک کودک و … در کشور است.

شرکت بهنومد با تکیه بر دانش فنی متخصصان و تعهد کارکنان خود، ماسک‌هایی با فیلتراسیون بالای ۹۸ درصدتولید می‌کند.

ما معتقدیم که موفقیت هر گروه تجاری در رضایت مشتریان آن است و رضایت مشتریان ما یعنی داشتن جامعه ای سالم و پر نشاط.

جهت مشاوره و خرید به صورت جزئی و عمده می‌توانید به سایت بهنومد مراجعه نموده یا با شماره ۰۹۱۲۰۴۵۱۴۵۲ تماس حاصل نمایید.

 

 

30 views

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *