دستگاه و نوار تست قند خون, مطالب پزشکی, مقالات آموزشی

قیمت سنسور دستگاه فری استایل لیبره

قیمت سنسور دستگاه فری استایل لیبره

با توجه به قیمت دلار که بالا و پایین  می شود این دستگاه های قیمت ثابت ندارد ولی شرکت بهنومد با توجه به حذف واسطه ها توانسته پایین ترین قیمت واقعی را در ایران ارائه کند. برای دریافت قیمت سنسور دستگاه فری استایل لیبره و یا دریافت هرگونه اطلاعات در مورد این محصولات با شماره های 09120451452 و یا 03133236566 تماس بگیرید.

قیمت سنسور دستگاه فری استایل لیبره

لیست محصولات فری استایل در سایت بهنومد 

همه محصولات فری استایل

فری استایل لیبره 1 

فری استایل لیبره 2

فری استایل لیبره 3

ریدر محصولات فری استایل

اینسوجت (دستگاه تزریق بدون سوزن insujet)

برای دریافت به روزترین قیمت سنسور دستگاه فری استایل لیبره با شماره 09120451452 تماس بگیرید.

میزان دقت سنسور فری استایل لیبره

در بعضی از سایت ها در مورد این سیستم ، معمولا دقت سیستم های خونگیری رایج را ندارد و نتایج ممکن است با میزانی خطا ارائه شوند ؛ اما در شرایطی که به هر دلیل ، نمونه گیری خون ممکن نیست ، این گزینه می تواند بهترین جایگزین امر محسوب شود .

 عمر این دستگاه چقدر است؟

البته این سنسور ها عمر ۱۴ / ۱۵ روزه دارند . یعنی برای افرادی که نیاز است تا دائما قند خون آن ها بررسی شود ، به تعداد ۲ عدد سنسور در ماه احتیاج است . خرید سنسور ها جدا از دستگاه صورت می گیرد . به این معنی که در ابتدا و با خرید هر بسته ، تعدادی سنسور ( هر برند ، سنسور های اولیه ی متفاوتی در بسته بندی خود قرار می دهد ) نیز به شخص تحویل می دهد ؛ اما در پایان دوره و اتمام سنسور ها ، امکان خرید تکی سنسور نیز وجود دارد .

تست قند خون بدون خونگیری

نحوه عملکرد سنسور قند خون فری استایل

برای خواندن اطلاعات ثبت شده درون سنسور ، نیاز است تا دستگاه تست را جلوی سنسور گرفته تا اطلاعات موجود در آن وارد دستگاه گردد . با توجه به این که سنسور به طور خودکار ، بررسی را هر ساعت یکبار تکرار می کند ، می توان اطلاعات را چندین مرتبه در روز از طریق دستگاه ثبت کرده و در پایان روز به صورت لیست ، به سیستم کامپیوتری و یا ساعت هوشمند خود وارد نمایید .
این وسیله در اکثر داروخانه ها ، فروشگاه ها و سایت های فروش تجهیزات پزشکی موجود می باشد . البته هنوز اطلاع از حضور این وسیله و نیز کار کردن با ان به اندازه ی دستگاه های تست قند خون از طریق نمونه گیری رواج پیدا نکرده است.

مقایسه جامع  فری استایل لیبره ۳ با فری استایل ۲ و ۱

از آنجایی که امروزه ابتلا به دیابت بسیار زیاد شده است، و همه خانواده ها در صدد کمتر کردن سختی اندازه گیری قند خون برای عزیزان خودشان هستند، شرکت بهنومد سعی دارد در این مقاله یک مقایسه کلی بین سه مدل سنسور فری استایل برای شما ارائه کند: {{لطفا دقیق مطالعه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید}}

نوع سنسور سایز سنسور نمایشگر  ریدر اختصاصی راه ارتباط با موبایل
لیبره ۱ عادی موبایل نیاز ندارد NFC
لیبره ۲ عادی موبایل نیاز ندارد NFC
لیبره ۳ کوچکترین سنسور دنیا موبایل نیاز ندارد بلوتوث

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، سنسور فری استایل ۳ کوچکترین سنسور در دنیا می باشد. برای ارتباط با موبایل و خواندن عدد قند خون نیاز به نزدیک کردن موبایل به سنسور ندارید چرا که ارتباط از طریق بلوتوث می باشد.

قیمت سنسور دستگاه فری استایل لیبره

ضمنا همراهان گرامی توجه داشته باشید که برای استفاده از هر سه مدل نیاز به ریدر اختصاصی نداریدو فقط نیاز به موبایل هوشمند دارید. پس از تهیه سنسور مشاورین شرکت بهنومد با شما ارتباط گرفته و نرم افزار مورد نیاز برای هر مدل را روی گوشی شما نصب خواهند کرد.

نوع سنسور تعداد روز کارکرد زمان اندازه گیری نحوه اندازه گیری کنترل از راه دور
لیبره ۱ ۲۱ ۲۴ ساعته استفاده از آب میان بافتی ندارد
لیبره ۲ ۱۴ ۲۴ ساعته استفاده از آب میان بافتی دارد
لیبره ۳ ۱۴ ۲۴ ساعته استفاده از آب میان بافتی دارد

شاید بتوان مهمترین تفاوت مدل ۱ با دو مدل دیگر را در زمان کارکرد آن عنوان کرد، چرا که تنها سنسوری هست که ۲۱ روز کار کرد دارد.

مدل ۲ و ۳ دارای قابلیت کنترل از راه دور را دارند، به این معنی که نرم افزار این سنسور ها می تواند علاوه بر اینکه روی موبایل اصلی نصب شده است، روی یک موبایل دیگر نصب شود .

و مادر یا هر شخصی که می خواهد قند خون بیمار را در خانه یا هر جایی دور از مکان حضور بیمار کنترل کند به راحتی این کار را انجام می دهد. توجه کنید که هر سه مدل این سنسورها دارای یک سوزن بسیار نازک به زخامت موی سر می باشد که وارد آب میان بافتی می شود و اندازه گیری قند خون را انجام می دهد.

امیدواریم که توانسته باشیم در این مقاله مقایسه کاملی از این سه سنسور فری استایل داشته باشیم.

برای مشاوره در مورد تست قند خون فری استایل لیبر3 با شماره ۰۹۱۲۰۴۵۱۴۵۲ تماس بگیرید. همچنین برای دریافت به روزترین قیمت سنسور دستگاه فری استایل لیبره با شماره 09120451452 تماس بگیرید.

55 views

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *