دستگاه و نوار تست قند خون, مقالات آموزشی

راهنمای استفاده از پورت تزریق انسولین

راهنمای استفاده از پورت تزریق انسولین

راهنمای استفاده از پورت تزریق انسولین

پورت تزریق انسولین چیست؟

آیا تا به حال به خاطر ترس از درد انسولین، تزریق خود را فراموش کرده اید؟

در یک مطالعه که توسط انجمن دیابت آمریکا انجام شده است 47% بیماران به این سوال جواب مثبت داده اند.بنابر این با استفاده از روش های تزریق بدون درد می توان امیدوار بود که بیماران در درمان خود جدییت بیشتری نشان دهند و شانس موفقیت درمان افزایش یابد.

پورت تزریق انسولین iPort یک وسیله کوچک است که با نصب آن روی بدن و قرار گرفتن یک کانول پلاستیکی نرم زیر پوست این امکان را به بیمار می ­دهد که برای ۷۵ تزریق (حداکثر ۳ روز) از آن استفاده کند.

پورت تزریق انسولین

تمام ترزیقات خود را بدون این­که سوزن سرنگ یا pen با پوست تماس پیدا کند، انجام دهد. بیماران دیابتی به طور متوسط روزانه ۳ بار اقدام به تزریق انسولین می ­نمایند. این تزریق ­ها به طور پیوسته باعث ایجاد ناراحتی، به خصوص در کودکان می­ شود. چرا که با هر بار تزریق، در بدن فرد مورد نظر به وسیله سوزن سوراخ جدیدی ایجاد می­شود.

پورت تزریق انسولین iPort یک وسیله­ ای است که از ایجاد این سوراخ­ها جلوگیری می­ کند. این وسیله کوچک بر روی پوست نصب شده و تا سه روز مورد استفاده قرار می­ گیرد.

از این پس، بیماران بجای وارد کردن سوزن بر پوست خود، آن را بر i-port وارد کرده و از طریق این پورت، انسولین را وارد بدن می نمایند.

پورت تزریق انسولین iPort یک تزریق ایمن، مؤثر، راحت و بدون درد برای بیماران، بخصوص افرادی که ترس از تزریق دارند، می­باشد. کاهش مکرر تزریق زیر جلدی، درد، کبودی و جای زخم ناشی از تزریق بخشی از مزیت­های این پورت است. نیاز به آموزش خاصی برای نصب نداشته و سازگاری کامل با پوست بدن، بخصوص کودکان، دارد.

پورت­های تزریق انسولین بر اساس سن و وزن بیمار مشخص می­گردد و هر ۳ روز یکبار باید تعویض شود.

پورت تزریق انسولین

 

پورت تزریق انسولین موجود در سایت بهنومد به صورت بسته های 10 عددی ارائه می شود.

راهنمای استفاده از پورت تزریق انسولین

این وسیله از دو قسمت دارد که شما آن را در یک بسته خریداری می کنید.قسمت اول دستگاه نصاب و قسمت دوم یک سوزن نرمانعطاف پذیر به نام کانولا است. برای تفهیم روش نصب و استفاده رجوع به شکلهای زیر ضروری است.

به صورت شکل زیر:

پورت تزریق انسولین
برای تفهیم کامل نحوه نصب خواهشمند است که فیلم زیر را با دقت مشاهده کنید.

نحوه سفارش گذاری

برای خریدی بسیار راحت و مطمئن وارد لینک خرید شوید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و خرید عمده با شماره 09120451452 تماس بگیرید.

249 views

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *